Fredag

Oj vad dålig uppdaterat det var här då. Inte så konstigt kanske.. Jag har inte mått så bra, och har försökt lösa det istället. Men har ingen lösning på det än.. Hade det igår, men när det väl kom till kritan så ångrade jag mig. Vad kan det betyda? Får se, jag behöver lite längre tid att fundera.... :/

Ajja, whatever. Problemen tar jag itu en annan dag.
Idag går jag bara halvdag, slutar lunch idag. Grymt gött! Jag och J ska till Karlstad på julbord med hans jobbargäng. Kommer bli ett jävla "hålligång", om det blir liknade som det va på kryssningen. Ujujuj... Men det kommer nog bli skit kul. Hade kul på kryssningen, så då måte det bli lika skoj ikväll med! :) Som ni läste i ett annat inlägg så ska vi även se på julshow, 80s live. Massa gamla godingar! :* Men det är några timmar kvar, och idag får vi nog reda på om vi blir kvar här på förrådet eller inte.. Hoppas hoppas hoppas! Nej nu måste jag jobba lite så tiden går snabbare, vill ju hem och packa ihop allt. Och till Maya.. Hon ska till Björnvägen inatt och mysa. BBL. Puss! :*


Party Rock is in the house tonight,
everybody just have a good time,
and we gon make you lose yo mind,
everybody just have a good time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0