Fredag

Ja, det är äntligen Fredag..
Och inatt sov jag absolut inte speciellt mycket. Älskling åkte iväg och gjorde ett eftermiddags-pass igår så då va jag och djuren hemma själva och myste lite. Men under natten så krånglade Maya jätte mycket. Hon vände på sig i sängen för mycket, hon hoppade ner till sin säng & upp till våran fram och tillbaka. Hon sprang till extra rummet och gjorde något (orkade ej bry mig, men jag hörde henne) och även ner på nervåningen. Hon gnällde lite också, men jag tänkte ju att hon inte kunde varit nödig nu, va faktist ute med henne innan vi la oss.. Sen vid 03.00 tiden så ser jag att Johannes inte har kommit hem än.. Sen kom jag på att "ja just ja.. Han slutade 03.00 så han är väl hemma om en stund." Men kl 05 vaknade jag och såg att han inte är hemma och sen somnade jag om.. Sen 05.45 så smsade jag han och fråga vart han var, då fick jag svar "hemma nu".. Jaha! (Y) Så hörde jag han i dörren och hunden tokskäller och väcker mig ännu mer.. Då sa jag åt han att han fick ta ut henne. Sen en kvart senare så ringer klockan, dags att gå upp.. Inte en rolig natt! Så nu imorse sa jag att Maya va hans hund, HELA helgen. Men jag tar nog tillbaka det när jag kommer hem ;p Tiihi! :*

Och ja, om en timme så är det helg kan man väl säga. Men då ska jag och fröken Icus-Ficus ta en sväng till Örebro. Hon behövde handla, så jag är snäll och ställer upp och kör på henne. Man ska faktist ställa upp för sina vänner! ♥ Sen ikväll så blir det Fredagsmys och kel. Jag tror även att älskling skulle göra en super god middag. Och det tackar jag inte nej till! ♥ :*


Ha en bra dag, och en mysig Fredag.
Puss och kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0