Tisdag

Hej svejs i lingonskogen.
Imorse va det fasiken inte kul att ta ut hunden på morgonpromaden. Halt, blött och dåligt grusat! Snåla dom är som grusar.. En del ställen är bara nå litet.. (Y) Hallå! Skärpning kommunen!

Ja, och jag kan även meddela om att jag är jätte trött idag. Vet inte varför. Igårkväll hörde jag snön rasa ner ifrån taket. Lät som om någon skulle springa där uppe. Just nu önskade jag att jag var arbetslös.. Fast det önskar nog varenda jävel som klockan ringer för ;) Och apropå jobb så har vi ej hört något om förlängt eller om vi får gå hem. Ingen som vet än riktigt.. :/
Nu på morgonen på jobbet så hade vi Luciamys. Glögg och pepparkakor. Och jag erkänner att jag drack för mycket glögg, så nu har jag ont i magen.. :(
Även mer Idag så ska vi ha en Maya-peelings dag! Hon ska tvättas, borstas och klippa klor. Hon ska ju till farbror djurdoktorn imorgon, så hon måste ju vara fin :* Och sen blir det väl matlagning och kvällsmys. En promenad skulle nog vara helt okej också, fast jag hoppas att de har grusat bättre eller att isen har smält mer på vägarna. INTE kul att gå annars..


Vart lite allt i allo information i detta inlägg! :D Men de gör väl inge? Men ha en bra dag, puss på er.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack vad gullig du är :)

Jag är 20 år och går sista året på naturbruksgymnasiet, så det är väl det jag gör haha.. kämpar mig igenom plugget och längtar tills jag tar studenten! :)



Vad gör du själv?

2011-12-13 @ 12:19:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0