Åh hej! :)

God eftermiddag.
Idag blev jag tydligen ledig, men handledare tyckte det fast jag erjöd mig att jobba. Men hon sa att jag kunde få vara hemma eftersom det är röd dag. Så, vem tackar nej till lite ledighet?
Men dagen började med en lunch på vägkrogen med min gubbe, blev schnitzel m. potatis och sås. Det va helt underbart gott! Sen blev det hem och se på en film, Dr. Dolittle 3. Eller jag kollade mest på den.. Gubbfan låg och sov, mr. osocial! Sen drog han iväg och jobba, skönt för han. Eller mig kanske? Lite semester.... HAHA! Nej vad elak jag är. Men när han drog till jobbet, så kollade jag klart på filmen, sen drog jag hem till Björnvägen för att hälsa på lite. Just nu ser jag på hocket, det är ju Linköping - Färjestad. Står 1-1 just nu, så det är lite spännande. Mycket slagsmål, utvisningar mm. Spännish! SÅ jag ska se klart på matchen, sen får jag se vad kvällen har att erbjuda. Promenad, eller en filmkväll kanske? Får väl se, kanske få lite besök också? Ingen som vet. Blir läggdags i tid iallafall, imöra ringer klockan 06.00 igen.. Men det gör inge, är ledig i helgen också.

Men det som jag mest har kollat på är resor. Jag och pojken ska ut och resa, så imorgon eller iallafall nu i helgen så ska det bokas en resa. Annars kommer det bara dras ut på tin, som det redan har gjort nu ett tag. Men nunu har slagit nävarna i bordet och sagt att nu jävlar ska det hända något! Så vi får väl se vem/vilka som blir med. Vill ni bli med? Hör av er, blir kul om fler blir med. Så, frågan är vad det kommer bli för resa. Kul&Bus+romantik resa eller en Romantik resa?? Det märks! :)

Ha en bra kväll, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0