Måndag (Tisdag-natt)

Och åter igen en ny praktik-vecka! (:
Men jag har väl inte direkt mycket att säga, har fullt upp åter igen. Lite skönt, då uppskattar man mer de lediga dagarna. Fasdt jag skulle le lite extra mycket om jag skulle få betalt som en vanlig ordinarie istället. Inte sant? De ser mig som en vanlig personal där iallafall, och det är väldigt positivt! Jobb nästa!!!?

Nej, jag ska slå på en film och fördriva min tid. Lite ensamt nu om kvällarna när karln jobbar em.
Han kommer väl vid 4, halv 5 imöra bitti... 12 timmars pass för han, stackarn! Men om man tycker om att jobba så då är det inte direkt så synd om han ;) hahahaha! Nej, nu börjar filmen. Godnatt!



JUST JA.
Min snälla och rara handledare fyller år idag! GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0