Tisdag

Hej tja tjeena! ;b
Idag har jag varit på kurs hela förmiddagen, om förflyttningsteknik.. Väldigt intressant faktist! :)
Sen blev det mat på Björnvägen, 4hjulingstur med bruuuschan!
Och sen sola! Gud så gött det va! ;p Och apropå sol, ingen resa bokad än :/ Men det kommer, har hittat nu och fixat lite. Så nu hoppas jag att Amanda ska med, så jag slipper åka ensam med öl-kungarna! Eller vad säger du Amanda? ;) Komigen, vi måste ju med och hålla koll på tokarna! :) Inte sant? ;) Men Johannes har hittat ett ställa vi kan dra till, så nu äre bara vi samlar ihop oss och bokar det där. Imorgon kanske? :) Måste ju bokas snart, annars får vi ju vänta ännu mer..

Annars så va det ju så att vi blev med på en top-stuge sväng. Andra ronden slutade med att köra in i en snövall. Bra munken, bra! Sen tog jag mig en promenad med Fredrika! :) Mycket jag hinner med hör jag ;b Men nu är jag nyduschad och ska hoppa i säng. Ladda inför 3 dagar till innan helg. Sweet!
Sovgott mina kära, puss!!! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är linus som har ferrat nu i några dagar så skyll inte på mig, jag är på ;) men jag vill åka tidigare :D

2011-01-11 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0