Allt på en gång

Nyss ringde de ifrån x och frågade om jag ville komma och jobba på Måndag. Det va ett vikariat, vet ej hur länge. Liksom, 3 jobb på kort tid. Va tyvärr tvungen att säga nej, eftersom jag har ett avtal med Nora till vecka 26 :( Fan, jag ångrar det. Tänk om vi kunde ha väntat lite, då skulle jag fått jobbet här på hemmaplan. Hur skönt är inte det? Typiskt!


Jaja, jag ska fixa lite musik till mobilen och sen dra till Björnvägen för att se vad mammsen och pappsen gör. Sen åter igen hem och byta om för att dra till jobbet. Be back later, puss *smack!*


Kommentarer
Postat av: Mariam

Fin blogg! :)

2011-05-10 @ 20:03:34
URL: http://mmeerriiaamsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0