Av-checkning

.. på min att-göra-lista!

* Vakna i tid
* Såga ner trädena som står på baksidan (2-3 st)
* Kratta bort äpplen och skit ifrån gården.
* Klippa gräset
* Städa kåken (blev lite fusk sist)
* Göra sig iordning för mat m. svärföräldrar.
* Hälsa på mina föräldrar.

Mer än hälften iallafall. Duktigt gjort av oss! Men om en liten stund så blir det en tur och se om jag ska hämta hem min bil eller inte. Tror jag har punka, och det måste fixas.. För måste ha bilen till jobbet ikväll/natt. 
Och apropå jobb, tydligen så har jag fått jobb på Ovako också. Gött, och inte nog med det. Det är inte bara ett sommarjobb, utan det kan väldigt väldigt mycket leda till mer jobb (chansen är stor!). Men det berättar jag mer om sen hur allt har blivit, när allt väl är klart.. Tar tydligen tid med en del saker! Men jobb kommer finnas iallafall, gud så skönt. Vilken underbart skön känsla ska ni veta! ♡

Nej nu ska vi ta oss en tur ut, för att fördriva tid. Tjohej!
(Ja, de blev ett nattinlägg till! ;b Men vad gör det?)


Kommentarer
Postat av: belinda

men dåså :)

2011-05-15 @ 09:25:52
URL: http://belindaasiren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0