Torsdag

Hej, och Godförmiddag!
Det va ju "korpen-bowling" igår.. Och vi vann åter igen! :D Jag och Maria, vilket team! ;) Fast jag måste nog seriöst gå ner och tjuvträna.. Jag har inte riktigt hittat "min stil" när jag bowlar. Ena gången går klotet som jag vill och jag lyckas få in ett bra slag, sen nästa gång så blir det typ rännan (fast JAG tycker att jag går lika som första kastet).. Som jag skrev, vi vann ju med 4-2 ändå! :) Och min huligan var med och heja på oss! 
  Idag va det lite segt att gå upp på morgonen tyckte jag.. Men upp kom jag, hunden fick komma ut och jag kom till jobbet i tid som jag brukar. Undra om det är detta väder som gör en trött? Jag är helt slut på kvällarna precis innan läggdags..
I eftermiddag ska jag nog kanske träffa A och E på en hundträff. Maya behöver leka av sig lite. Ska höra av mig till henne snart och höra om hon kunde. Hoppas hoppas hoppas, för Maya behöver springa av sig!
Annars så ska vi laga lite mat, tror det blir ris och korvstroganoff idag. Är bra sugen på det. Sen ska vi se klart på Pirates of The Caribbean - The curse of the Black Pearl. Det blev ingen film igår, istället tog jag mig en promenad själv. Det va himla skönt ska ni veta. Bara gå & gå & gå samt fundera på allt man behöver fundera på. Tiihi! :* Sen när jag kom hem efter promenaden så blev det ju en bit mat och sedan läggdags. Jag la mig i sängen och slog på något avsnitt utav "GLEE" serien. Jag älskar den serien. DEN ÄR JU SÅ FÖRBANNAT JÄVLA BRA!! Någon mer som tycker om den?

Snabbfakta:
- Om 68 dagar är det dags att åka utomlands, till Egypten. Läs mer HÄR
- Katten som vi ska hämta är en liten blandning (-> Bilder <- ifrån blocket. Har mer bilder på mailen). Mamman är Norskskogskatt/Raggdollblandning och pappan är okänd. Inge namn har vi kommut på till katten än.
- Jag har även gått ner 3,5 kilo på 3 veckor. (Har även fuskat lite..) Fy mig!
- Inom kort ska vi börja tapetsera om i trappen, en hund är ju där och drar bort tapeten.. (KLICKAHÄR!)

Nej vadfan, nu ska jag blanda min dietshake och sedan ta mig lite frukost. Ha en bra dag, så hörs vi. Puss och kram på er alla fina.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

vad härligt att ni ska tapetsera om! Vill du lägga upp det på Byggla? Jag kan erbjuda en liten morot. Du kan maila mig på [email protected] om du vill veta mer :)

/Vendela

2011-11-22 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0