Idag...

.. Så åkte älskling och lämnade in min bärbara dator till ett ställe så de skulle fixa den åt mig. Den är så himla seg, så mycket onödigt skit i den. Så igår satte jag mig ner, eller jag tog mig tid till att få över alla bilder på min hårdisk. Musik och filmer kan jag fixa fram. Så hoppas de får igång min bärbara och att den blir som ny, för den är faktist liten, smidig och allmänt söt. 
Ska även göra det med min stationära dator. Den är det ännu mer skit i, vet inte hur längesen jag gjorde iordning den. Eller hur längesen jag gjorde en diskrensning överhuvetaget. Bara jag får ur min musik, bilder (har bilder som är flera år gamla) och filmer ifrån den så ska den också lämnas in. Alltså, ta bort exakt allting ur datorn och lägga in ett nytt program typ. Är det någon som kan göra det, eller hjälpa mig med det? För en liten slant kanske? Säg till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0