Fler utst.

Nu har jag även anmält mig och Maya till Kils & Filipstads Inoff. Utställningar. Taggad tjej! Jag var tvungen att anmäla mig nu eftersom anmälningstiden hinner gå ut FÖRE den 17 Maj. Så efter 17 Maj kan jag anmäla mig till Karlstad och Kopparberg, hinner få ett omdöme på henne då. Åh, som sagt.. Är redan lite halvt nervör för detta! Men det kommer bli så otroligt roligt!


Liten söt tjej!? :*

Men i veckan ska hon även vägas, får se om hon har gått ner något. Tycker jag har tränat/gått/aktiverat henne bra mycket nu och även minskat på maten. Vi har till och med tränat extra på på hundklubben. Och nej, vi har ingen våg hemma.... :(  


Kommentarer
Postat av: erica

Så kul, du lägger väll upp kritiken och hur det har gått här sen?

2012-04-23 @ 12:52:13
URL: http://biche.blogg.se/
Postat av: Elin & Billy

Kul med utställning! Lycka till =) Fin vovve du har :)

2012-04-24 @ 12:11:24
URL: http://elinselin.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0