Tisdag

Idag är det ganska lugnt på jobbet. Har gjort några beställningar nu till möran, resten tar jag imorgon. Har en hel del semester jobb som ska göras. Idag ska jag/vi (en del) på kurs... Det är en kurs om "farligt gods"*. Från och med 8.30 - 15.30  håller det på. Så vi blir borta heeeeeela dagen, frukost och lunch ingår i kursen. Förhoppningsvis kommer det bli intressant. Förhoppningsvis....
 

*Farligt gods.
Här på jobbet tar vi emot lastbilar och lossar dom som kommer med olika sorters oljor & kemikalier. Det är sådant vi ska få lite bättre uppfattning om idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0