Torsdag

Igår så blev det 3-3 i bowlingen, sen förlorade vi med 20 poäng i totalen. TYPISKT! Och igår var det fan ingen rolig dag. Jag hade svinont i ryggen, ont i huvudet och var yr. La mig 20.30 igår kväll! Sen imorse vaknade jag med tät i näsan och lite halsont. Säg inte att den dära förkylningen kommer tillbaka... :( Har inte tid med det!

Men annars idag så har jag en enda sak som står på schemat. Agility, ikväll! Det ska bli så otroligt roligt att äntligen komma igång lite. Vintern är fan en äkta slötid, tur att våren är här så man kan börja aktivera sig och djuren mycket mer! 2012 är ett roligt år, det känner jag på mig :*


Kommentarer
Postat av: Emelie o Nova

Ja, det tycker jag :D

Utställning är roligt! Jag har ställt Nova några gånger och jag gör det mest för att jag tycker det är roligt :) Tycker absolut du ska anmäla dig!

Jag är från Svenljunga, ligger utanför Borås. Så det blir mest tävlinar runt om, Borås, Falkenberg, Göteborg, Mark. Dudå? :)

2012-04-12 @ 15:21:25
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0