Måndag

... och sista semester veckan. Snyft! Men jag ångrar INTE att jag tog en extra vecka till semester. En vecka kvar! Vad tiden har runnit förbi. Men det känns ändå att jag har fått varit ledig. Känns som att jag har varit ledig hur länge som helst.. ;p Det gör mycket att bara göra några sånna där små-resor. Men som sagt.. Denna vecka kvar av min ledighet. Sen så är det tillbaka till verkligenheten och rutiner. Inge lyxliv längre då! ;) Haha.
 
Idag gick jag upp vid halv 9, och tog ut hunden på en liten sväng. Sen drog och och Sanna till ghn för frulle och morgonmys. VI har alltid något att prata om, mitt lilla hjärta där! Och sen har jag startat en tvättmaskin för tvätthögarna börjar likna som berg. Det är tydligen jag som sköter tvätten här, J ser inte att det är mycket tvätt.. Varför inte kunna gå ner till källaren och starta en maskin om han ser att det är fullt eller att kläderna inte får plats i korgen? Nejdå.. Det skiter vi i tänker han! Sara fixar! ;) Tur så är jag så snäll och gör det. Vi har inge direkt "stationer" som vi ska hålla reda på heller, vi hjälps åt. Men om jag frågar han vad han vill göra mellan matlagning eller långpromenad så väljer han matlagning. Och jag väljer då hellre en promenad. Brukar bli en bra deal där! ;)
 
Men apropå ingenting så ska jag gå ner och försöka röja undan lite på nedervåningen innan jag ska börja med maten. Johannes den jobb-kåte jäveln valde att jobba istället för att ha semester med mig (han hade 1 vecka). Och efter en sådan här varm och het dag så vill min utslitna arbetande (ironi! ;) HAHA) karl ha mat på bordet när han kommer hem. Jag måste faktist vara alldeles för snäll alltså. Puss och kram på er :)


Kommentarer
Postat av: Sanna pohlmann

du är min lilla tjej <3

2012-08-06 @ 19:26:24
URL: http://sannaemiliapohlmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0