Måndag

Ny dag, ny vecka & nya möjligheter.
Ingen vinst på BL igår, men jag var så jävla nära. Så från och med igår ska jag sluta spela BingoLotto! Gosh va arg jag var, och sen typ en siffra ifrån! GAAAH!!

Men just nu har jag inge att berätta. Inväntar fortfarande svar på "vad-jag-ska-göra" här på jobbet. Personalcheferna är så sega på att få iordning på det. Det skulle vara klart när jag kom hem, men nejdå... Typiskt Ovako! Men det är bara att hålla tummarna och vara tyst så får vi väl se på resultat så småningom.

Nej, nu ska jag fördriva lite tid. Surfa runt lite kanske? Ja vadå, jag har ju inga "arbets-uppgifter" här ännu ;) Nejdå, så illa är det inte. Finns alltid något att göra! :) Om man vill... Haha.  BBL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0