Fani helvete!

FYFAN vad jag ska ha otur jämt, eller nästan jämt! Nästa vecka var/är planerat en Norge-resa med havsfiske. Jag har längtat efter denna resa hur länge som helst. För dom andra gångerna som vi har varit iväg, eller mina föräldrar så har inte jag kunnat följt med eftersom jag har haft sommarjobb. Och nu när jag äntligen har jobbat ett tag och kan ta ut semester så tror ni inte att det ska blåsa och regna vid kusten då och speciellt dit vi ska? Jora.. DÅ kan vi inte ta oss ut med båten och så. Så resan blir nog inställd, eller det är inställd. Jag som har längtat hela vintern+sommaren efter denna resa.. Gud så besviken jag var igår och ÄR idag. Men det lutar nog eventuellt åt en sista minuten till Mallorca, Rhodos, Grekland, Kanarieöarna eller något. Planet avgår på Tisdag/Onsdag. Vad tror ni om det? Kosta vad det kosta vill, jag vill ha semester och den ska inte vara här på bygda.. Jag vill bort!

 

   
Nått av dessa ställen skulle ej skada liksom...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0