Fredag

Äntligen Fredag, skönt! Men helgen är jag fullbokad ändå så "lugnt" kommer det inte direkt va. I eftermiddag ska jag fika med Anna. Sen imorgon bär det iväg till Örebro för penga-hämtning (vi ska till Norge ju), och sen ska jag träffa Tolan för fikamys, prat och hon ska klippa+färga mitt hår ♥! På Söndag så ska vi på utställning, klockan ringer redan 04.20 på Söndagmorgon! Gosh, fullspäckad helg... Men som TUR är jobbar jag "bara" nästa vecka och sen har jag semester i 3 veckor!!!!!! Längtar såååååååååååååååååååååå! Jag känner redan nu att jag behöver semester.. Jag är trött, seg, lätt-irriterad, orklös, glömsk (glömmer allt på morgonen)... Så semestern, kom fort nu!
 
 
Ja, n läste att jag ska klippa mig imorgon. Och jag har inte riktigt bestämt mig hur jag ska göra. SÅHÄR <--- (klickbart!) ser jag ut just nu, bilden togs i Lördags (7/7). Och jag funderar på om jag ska prova någon av dessa frisyrer. OBS! Kolla bara frisyrer, inte färg eller flickorna ;)
 
    
 
Eller ska jag bara klippa lugg? Hmm, jag vill göra något nytt... Åh, beslutsångest! ;o Tur att jag har till imorgon eftermiddag att bestämma mig. Tiiihi! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0