Söndag

Jani... Idag har det inte varit en rolig dag. Och det ska fanimej dröja ett bra tag innan jag vill smaka på alkohol igen. Men kvällen var helt okej, och det va skönt att få komma ut och träffa massa vänner.

 

Men idag så har det inte hänt så mycket, eller inte direkt orkat med så mycket ska jag väl säga. Åt pizza (kycklingsallad!) med Fredrika, Stoffe och Syvvan. Sen blev det en film och promenad.

 

Och sen har jag kommit på en annan sak. Idag är det faktist 1 Juli. Jag ska försöka sluta med godis, dricka, snabbmat på vardagar. Okej, nu låter det som att vi gör det ofta.. Men så är det inte. Men jag ska försöka hålla mig, för det brukar slinka med en liten chokladbit när man är på affären eller inte. Men nu ska jag faktist vara envis, och hård. (Försöka iallafall!!! (A)) För det är fan inte det lättaste. Och eftersom det är en bakisdag idag, så börjar jag imorgon. Tihi! Undra om jag kanske ska börja på friskis igen? Gymma kanske? J Träna mer på mina träningsmaskiner?  har en bänkpress i ett förråd som vi ska ta fram. Ajja, det kan jag tänka på ett tag till. Vi börjar med steg 1: Sötsuget ska bort! Och mer träning, mer löpning. Önska mig lycka till.

Nej, nu ska jag ner till älskling och mysa lite i soffan innan det är läggdags. Hejsvejs.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0