-__-

RIP min dator. Min smidiga lilla söta bärbara dator. Skärmen är trasig, den är helt vit och är sprucken. Helt ärligt så vet jag inte vad som har hänt. Kan varit Maya som trampat på den, kan vara jag, kan va Johannes... Katten tror jag inte det är ;b Den brukar ligga på golvet vid sängkanten, och är det mörkt så tänker man inte på det. Och a, resten förstår ni nog själva.  Men iaf, 3 år höll du mig fast. 3 år, och tur är väl det att jag hade inge speciellt på denna datorn, bara surf-dator.. Men det kanske är dags för en ny ändå efter 3 år? (:
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0