Kommentarer
Postat av: erica

Oj tips är ju så svårt för alla hundar är ju så olika och tänder på så olika saker! Vi tränar med klicker och "ögonblick"- så fort hon lägger sig slänger jag iväg en boll, ger henne godis eller skickar henne om vi lagt belöningen bakom. Hålla kommandon är ändå lättare att lära in än att hon ska följa dom direkt, iaf för oss=)

Svar: Jaha, ja vi har börjat köra med klicker. Funkar skapligt iallafall. Men jag märker på Maya att det räcvker att hålla på en stund för då tröttnar hon inte lika lätt! =)
Sara

2012-06-23 @ 11:09:15
URL: http://biche.blogg.se
Postat av: josefin

Fina bilder + Gulliga hundar!!!

Svar: None
Sara

2012-06-26 @ 15:08:28
URL: http://hundtipsochtrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0