Jessie Cup - Appellklass

Den 5/6-12 körde vi en appell/brukslydnadstävling. Det fick jag reda på 1 vecka innan tävlingen var här. Jag hade otroligt mycket att göra. Jag trodde det var "vanlig lydnad", så jag hade lite att träna in på en vecka. MEN jag fick till det såhär:
 
 
Förklaring: Framförgåendet hoppade jag över, sen fick jag säga dk på 2 moment. Och på hoppet... Ja, hon kunde det hemma och på klubben, men inte just denna dag ;p Så jag avbröt det. Men resten ser ni själva hur det gick. Men platsliggningen och apporteringen är jag nöjd med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0