Sara-solsken.

Idag ska jag ta med mig Maya till Bovik för att hon ska trimmas lite. Om 2 veckor är det utställning i Rottneros som vi måste vara fina till! Eller speciellt hon! ;) Kan ta lite pics sen ;b Och innan dess ska jag fortfarande ha skaffat mig ett bättre objektiv till min kamera. Bilder är alltid kul att se, kameran ljuger inte heller ;) Men iallafall, utställning i Rottneros och sedan efter den helgen är det yttligare en utställning.Fan, det är jämt fullt upp! =D
 
Såhär har mina senaste veckor sett ut och kommer att se ut. (På helgerna är det aktivitet, vardagarna är det jobb som gäller i några veckor till).
• V22 - Utställning i Kil
• V23 - 50 års kalas
• V24 - Blev en tur till Skara
• V25 - Midsommar-firandeT
• V26 - Nostalgi-helg
• V27 - Utst. Rottneros
• V28 - Utst. Högbo
Fullspäckat framöver!
 
Men annars idag så har jag räknat ut att jag jobbar "bara" 4 veckor till, sen har jag semester! 4 veckor går fort.. Känns inte som det, men det gör det. Dagarna svischar förbi redan. V30+31 har jag semester. Sparar mina veckor till en utlandsresa i vinter, eller så får jag använda dom nästa år om vi köper oss en till liten parvel ;) Tihi. Det återstår och ser. Dagarna till semester kommer hållas stenkoll på, och jag längtar redan :) Jag jobbar "bara" 15 dagar, eller 19 om man räknar bort idag!! :D Hihi.
 
Ajja, nu ska jag iallafall få göra något som jag (alla) tycker är lika roligt som alltid - att gå hem för dagen! C ya.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0