Tisdag

Idag är det ingen rolig dag. Det "hävver" ner regn! Men tur att det regnar medans jag jobbar, och hoppas det slutar tills jag jobbat färdigt så vi får ta en promenad. Om inte får vi ta på oss regnkläderna och sedan ta en kort promenad. Kan också välja att läsa mina lydnadsböcker. Har fått hem några böcker nu. Har faktist dessa böcker att läsa igenom.. Det är en hel del att läsa! Nu framöver har vi inte speciellt mycket att tänka på, nu är det liksom "sommarlov" ifrån alla hundkurser. Men det kommer bli en del träning privat eftersom jag är jätte sugen på att anmäla mig till minst en lydnadstävling i sommar/höst! ÖöÖuuw!

Men jani, annars så blir det nog inte så mycket gjort. Kanske ska ta en städ-dag om regnet fortsätter hela eftermiddagen/kvällen? Jaja, det spörs. Ha en bra dag, puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0