2 kurser!

Åh jaaaaaaaa.... Igår var det anmälningsdag till vårens hundkurser. Jag har anmält mig till 2 kurser. Lydnad & Agility! Och jag blev med på båda, och dom hade inte kurserna på samma dag. Fan, jag så så sjukt taggad. Vi börjar redan på Måndag med Lydnaden. Åh, vad jag längtar. Agilityn var inte bestämt på vilket dag vi börjar, men de skulle ringa om det. Måste även köpa hem lite annat hundgodis, så hon lyssnar ;p Hon har ju tröttnat på leversnittarna som hon får vardags :D

Åh, taggad tjej till tuuuuuuuuusen! :D haha, jag är mer taggad än hunn tror ja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0