Ferrit!

Ja, ni kanske inte har sett det men min bil är återigen på blocket. KLICKAHÄR för att komma till annonsen.
Men iallafall.. Det är 9 stycken som har hört av sig angående bilen, och imorgon ville en komma och titta. Så imorgon vid lunch kommer min spekulant! Jag som hade planerat att laga mat och fixa i eftermiddag.. Men så blev det inte. Jag ska tvätta, tvätta, städa, städa och städa ännu mera i och på bilen.. Så nu jävlar ska hon bli ren! Det är ju första intrycket som brukar gälla vid köp av saker och ting.. Och jag som är lite ferri redan nu. Så imorgon kanske jag är utan bil! (: Men jag ligger ju inte i sjön direkt, Johannes har fler bilar som jag kan få skrota runt i om det skulle behövas! ;D

Nej, snart är det dags att byta om och dra sig hemmåt. Jiihuuuuuuu! Ska bara fixa lite saker.
ByeBye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0