Fredag

Ja, idag ska hon komma och köpa min bil. Har inte hört något annat än. Men kommer hon inte idag, så behöver hon inte köpa bilen heller. Krångel hit, krångel dit! Det var 10 st som mailade om den sist, så jag får nog den såld ganska direkt om jag skulle behövs lägga ut den igen. Men vi får väl se, klockan är inte 16.00 än.

Men idag är ju Fredag hörrni! Då ska man vara glad, och ta vara på den kommande helgen. Själv slutar jag 16.00 idag så det blir nog inge större aktiviteter, eller jo. 16 ska hon (förmodligen) komma till mig och köpa bilen, sen så får vi allt se vad som händer. Förhoppningsvis ska vi laga nå extra god mat, som vi brukar göra på fredagar&lördagar :* Jag är fortfarande hes som en kråka, och lite förkyld. Ska även ta mig en promenad med Maya, för igår kliade det i mina ben. Jag var så himla rastlös så jag höll på att gå i taket! Måste faktist börja komma igång med promenixeriet igen! Men annars, så blir det en vilo-helg eftersom jag behöver vila min röst.. Min röst har försvunnit. Det bästa är att vara tyst, men det går ju inte :p Jag som pratar så mycket ;b   
Sen har även Johannes planer på att åka till Karlstad för att det är jobb-mässa där. Tror kanske han skulle ha med sig en vän också. En jobb-mässa om att jobba i Norge, och han är så otroligt sugen på att börja där. Prova på något nytt här i livet! Så då tänkte vi åka dit och titta, för titta skadar ju inte.

Men men, vi får väl seeee :) BBL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0