Fredag

Åh, äntligen Fredag. Denna vecka har gått så himla fort. Men det är skönt! Så, bara några timmar kvar, sen är det helg! :* Och helgen är efterlängtad, som alla andra helger. Puss på det!
Och ikväll så lutar det nog åt att jag och älskling ska iväg för att äta mat. Strömsdals-maten. Finns faktist inge godare än den maten. Typ såhär ser maten ut, erkänn den ser så jävla god ut ↓ Tips till er som ej har varit där, ÅK DIT!!


Får se om vi får några fler med oss, annars så åker vi faktist själva dit. Det går det också. Fredags mys! ♥

Men när jag kommer hem, eller har slutat för dagen så jag ut och gå med min bästa. Ska bli kul och ses igen. Sen bär det hem, och ta en dusch och göra sig iordning för att bege sig iväg och äta lite mat. Sen efteråt så kanske vi får besök, om inte så blir det tv-mys. Det brukar alltid finnas nå bra på tvn på fredagar/lördagar.
Och apropå Lördag, det blir ingen hockey. För det är så att alla biljetter är slutsålda till matchen i Karlstad. Det är ju typsikt, men jag säger såhär till dom "vad var det jag sa???". För jag sa faktist att dom skulle boka för länge sen, men nejdå.. Pöjker...
Men jaja, vad ska ni själva göra ihelgen? Eller vad har ni för planer? Lämna gärna en rad.


Och sen sist men inte minst, GLÖM INTE att ställa en fråga till mig. Kom igen! KLICKA HÄR ← för att komma till inlägget. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0