Onsdag

Hej på er.
Jag tror brorsan blev glad över presenterna  han fick. Från att komma med inga förslag så blev han nöjd sa han. Vad skönt! Han är bra kräsen när det gäller sånna saker, då kan han bli sur och sticka. Hände typ en liknande sak på senaste julafton, fast värre. Men det tar jag INTE här. 
Efter maten bjöd de på tårta, CocoPops-tårta. Och den är bra söt, men fan så god den är! Man kan inte ta allt för stora bitar.. Men efter allt det goda så fick jag så dåligt samvete så jag tog med mig mamma och hundarna på promenad! Gå bort lite utav allt det goda ;b
Ikväll är det korpen-bowling! Jihu. Gick ju asbra sist, jag spelade 213 rent! (utan handikapp alltså). Fan så stolt jag är på mig själv, men bara för att jag är så självsäker just nu så kommer det säkert gå skit dåligt ikväll.

Men alltså, det är en sak som jag måste ta tummen ur röven på ganska snart. Jo, det är ju så att jag måste börja läsa mer i jägar-boken! Och verkligen vara koncentrerad och få in allt i skallen. Ska jag ta jägarexamen, så måste man göra ett teoretisk och ett praktiskt prov. Och jag har INTE ett "läs-huve".. Tror mer på det praktiska ;b Så, bara att börja läsa och sen boka ett prov för teorin. Jag önskar mig själv lycka till! För det behöver jag massvis av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0