Tisdag

Ja, idag jobbar jag in lunchen och slutar 15.00. Har inskaffat hundvakt, så behöver inte åka hem på lunch. Nej för det är såhär att jag köpte en klocka ifrån Elgiganten, och en knapp är sprucken på den. Det är en spricka i mitten, och jag har som sagt inte använt den så himla mycket. Så idag blir det en resa till Örebro för att eventuellt få en ny klocka OCH sen ett par nya skor är ett måste. Har slitit ut mina som jag har nu och går i.. Alltså, gå-skorna är det jag talar om. Så i eftermiddag klockan 15.00 bär bilen iväg! Och även min Ficus blir med! Snäll tjej som blir med så vi kan prata slut med varandra :*  ♥ Tiihii.. C ya laaater!


Ser ni, det är en spricka rätt igenom!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0