Torsdag

Hej tja tjeeeena faan.
Igår fick jag en förfrågan som jag bara väntade på.. Jo, jag fick frågan om jag ville vara chaffis till Karlstad på Lördag. Och sin tur är så är matchen vid 15 så den är ej så sen, så då sa jag att det kunde jag ställa upp på. Så, är det någon som vill bli med som sällskap på Lördag? Vi åker säkert runt 12,13 tiden. Tror nog det blir att stå i klacken, så du ska helst vara en fbkare ;) En vettig person, som häller MIG sällskap medans de andra fåntrattarna ska supa sig fulla ;b Hör av dig om du vill bli med!

Färjestad - HV71.
Är det som spelar på Lördag.


Men bowlingen igår gick sådär.. Det blev 3-3 i matcher, men sen förlorade vi i totalen. Typiskt! Jag som hade som tur förra veckan, men inte igår.. :( Jaja, bara att bita ihop och ta igen det nästa vecka. 
Men idag kommer min kusin hem till mig en stund, ska bli trevligt. Träffar dom typ aldrig.. Tror jag ska ta med mig kussen på en promenad, mohahaha.. ;) Sen ska jag spela The Sims! Har fått hem mina grejer ifrån Elgiganten.. Beställde hem The Sims 3 (startpaketet) och sedan GLEE den andra säsongen. Så jag har mina dagar och kvällar upptagna som ni kanske förstått ;) Nejdå, så illa är det inte. Har alltid tid, eller tar mig tid om jag behöver :D

Nej, nu är det frulle här på jobbet. Sedan ska jag ta fram en inventerings-lista, det är ju dags för inventering här. Jippie! NOT!
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0