Torsdag

Hej på er.
Ja, jag har inte allt för mycket att säga idag. Det är faktist lugnt på schemat! Ganska slött idag för övrigt. Eller lugnt och lugnt.. Jag ska köra drag med Maya idag. Hon ska få träna lite, ska nog bli kul för henne. Få kämpa lite! =) Fick låna ett sele av en som tävlar i drag. Så hon får ha på sig ett riktigt dragsele. Kan ta lite kort på henne så får ni se :b Sen måste jag även träna igång henne lite till på Måndag. Då börjar allvaret, då börjar lydnadskurserna igen. Det ska bli sjukt kul!
Sen funderar jag på en promenad, eller på en lekstund med någon snäll hundkompis till Maysan. Någon som känner sig träffad? :D

 Ha en bra dag, pussis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0