Dröjer inte länge nu..

.. innan det är dags för "tränings-tävlingen!" 33 minuter till dagens jobb är avklarat. Sen är det 2 h tills det är dags att starta på Hällefors BHK. Hoppas bara det kommer att gå bra,s om det känns så KAN det kanske gå bra. Får la se. Men innan det är dags att bege sig till klubben så ska jag och Shohannes till affären för att veckohandla mat. Det har vi faktist fuskat med ett tag.. FYYYÄÄÄ på oss! Finns typ ingenting i kylskåpet.. Men det ska det faktist bli ändring på, i em är kylen fylld med namnam och gotgott! ;p Mummaaaaa..

Undra om jag ska ta med mig min systemkamera idag, och ta lite FINA bilder om det finns någon som kan? Svårt att ta på mig själv, och om vi är duktiga såklart! Jag kan nog tänka ut mig en som är duktig på bilder. ALICE, känns dig ganska mycket träffad tjejen ;) :* 


Ha en bra dag! Puss  


Kommentarer
Postat av: Alice

Haha ojdå.. :$ synd att jag va ute o red :*

2012-05-08 @ 19:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0