Extra träningen hos S

Det gick jätte bra hos Sandra igår. Men jag tror vi måste göra en hel del själva också, utan störningar. Det var en till som var där och tränade sin lilla goding. Läggandet blev faktist bra. Nu klättrar hon inte ner, nu typ slänger hon ner sig som att någon bankar ner henne med en klubba. Så då är det bara att lägga till mitt gående.. Finslip kvar! Och sen har vi hoppet. Det är jag mest nervös för, OCH apporteringen. Hon stannar på kommande, hon apporterar på kommando.. MEN hon sätter sig inte bredvid mig riktigt än.

Men Sandra tog jätte fina bilder igår, dom finns på facebook men lägger ut dom även här.


Maya



(hennes hemsida) --> Malin med sin lilla gos.


Malins goa Dizel.



Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, klart du ska gå det då :)

2012-06-01 @ 09:37:03
URL: http://hundlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0