Fredag

Det är så himla typiskt att man ska jobba när vädret är så fint. Men enligt klart.se ska det vara fint hela helgen också. Det hoppas jag verkligen att det är, när man väl är ledig liksom.. Sola & bada(!?) :*

I eftermiddag/kväll ska vi nog eventuellt till Sörälgen för att låta hundarna leka & bada eller så blir det iväg till Hänglandstjärn för fiske. Sen på kvällen kanske det blir en promenad, eller jag ska iallafall ta en promenad - med eller utan sällskap. Och sen självklart ska vi klämma in lite godmatlagning och städning någonstans i kvällens schema. Storstädning, eller såkallad vårstädning. Fast jag tror det får heta "sommarstädning" eftersom det är typ sommar. Men vi får se vad jag/vi hinner med idag, som tur är finns det en dag imorgon också.

Och idag slutar jag nog tidigt, och om jag äter snabbt och jobbar in lunchen kanske jag får sluta ännu tidigare? :D Ajja, nu ska jag gå och förbereda min matlåda. Det är faktist lunch!




Kommentarer
Postat av: Alice

Sant, o de värsta är att man inte märker de förens man gör så själv .. :/

2012-05-25 @ 17:15:26
URL: http://tookaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0