Onsdag

Nu har arbetsveckan börjat. Det skulle inte vara helt fel att va ledig i några dagar till.. Har haft mer än fullt upp veckan som var. Och sen har jag inte hunnit "slappnat av" eller sovit ut ordentligt heller. MEN jag vet nu att jag ska INTE planera något  speciellt den kommande helgen. I need rest. Fast någon gång under Lördag fm ska Maya klippas, blev inge igår. Det var Agility tövling här på bygda och hon är faktist med i kökskommitén. Så hon hade varit där HELA dagen, och hela helgen eftersom det var MH.

Ikväll har jag ingenting heller inplanerat, förutom EN sak. Ikväll är det den sista bowlingmatchen för bowlingkorpen. Fan vad kul. Vi möter ett gäng som ligger långt ner på listan, så det kommer nog gå bra. SEN ska jag även hinna med en promenad och städning utav akvariumet.. Ser förjävligt ut rent utsagt. Jaja, s¨kan det bli ibland ;b


Have a nice day.
Puss S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0