Tisdag

Idag är det bestämt att vi ska på speedway med jobbet. Det är i Kumla, IndianernaVSValsarna. Men jag ville med ifrån början. Men nu är vi bara 6 som åker, och då funderar jag på om jag ska också hoppa av. Jag är aldrig på speedway annars, jag tittar knappt på't. Vi var iväg till Hagfors förr med familjen och kollade lite, men sen har det inte blivit av något mer. Men det vore kul att åka med arbetskamraterna.. Fast jag är är så värst intresserad utav Speedway. Så, frågan återstår.. Ska jag, eller ska jag inte bli med? Har till i em på mig att bestämma mig.

Annars idag så är det ingenting planerat. Missar ingenting heller, Tisdagar brukar vara lugna dagar. Så vi får väl se hur det blir. Blir jag inte med till Kumla så blir det nog en lång promenad i detta sköna väder. Verkar bli underbart fint idag som det ser ut nu. Äntligen är sommarvärmen på väg!


Ha en bra dag, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0