Torsdag

Hej på er.
Dagens utställning gick suveränt! Fick ett Hederpris iallafall.. Och jätte bra omdöme! Maya är nöjd efter dagens insats och just nu ligger hon bara och sover. Det är hårt att försöka se fin ut ;p

Men efter vi kom hem så tog jag mig en sväng med snabeldraken, skakade matterna och böt gardiner. Funderar om jag ska byta några gardiner till..(?) Men det får vi se. Ska iallafall ta mig en tur med M lite senare, och efter det inta soffläge. Är helt slut, somnade ifrån NORA och hem. Det är "bara" 4 mil liksom. Trött tjej? Sen får vi se hur kvällen har tänkt sig sluta. Är iallafall ledig imorgon ifrån jobbet. Skönt! Långledigt, ända till Måndag. Men imorgon ska jag på dejt-brunch med söt-Sanna, det gillas!

Ha en bra dag, hörs sen. Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0