Fredag & Halloween

Ja, det är fredag och snart hemgång. Skönt att komma tillbaka ifrån semestern och sedan jobba 2 dagar och sen helg liksom. En bra vecka har det varit! ;)
Och i helgen ska jag leka med min kamera och hoppas på massa nya snygga bilder. Både på djur, natur och människor. Har hittat en bra sida på nätet som förhoppningsvis kommer hjälpa mig med alla inställningar. 
Annars som ni har fattat så är det full fart här i helgen. Ikväll är det supergod mat - kalkon. Släkten utifrån är här på besök, imorgon kommer fler släktingar hit. Maya fick umgås med mina 2 småkusiner igår, och lilla fröken har aldrig snarkat så mycket förut. Det är hårt att vara lekledare! ;) 
Så hela helgen kommer vara någonting hela tiden. Jag ska nog även försöka ta mig en träningsdag på klubben också för att träna och ta lite kort. Hoppas på fint väder. Och sen är det vänster varvs-träningsdags, för i December åker vi till STOCKHOLMS HUNDMÄSSA för utställning. Skoj skoj skoj!

 

Men hoppas ni kommer få en superbra halloween. Glöm inte - bus eller godis! ;)

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hade väldigt gärna velat åka upp till Sthlm men just den dagen skriver jag tenta...Lycka till iaf =)

Svar: Men oj, på en Lördag???? :D haha! Okej. jag letar ;)
Sara

2012-11-03 @ 08:40:47
URL: http://www.senapshund.se
Postat av: Erica

Använder inte mailen så mycket och försökte lägga till dig på face men det fanns ju så många! Lägg du till mig om du vill, erica asplund, lite lättare att hålla kontakten där=)

Svar: Jag hittade dig, men hittade ingen "lägg till vän" knapp!??? :S Peova på mig, Sara Leppänen, och jag bor i Hällefors! :) Kram
Sara

2012-11-03 @ 14:05:05
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0