Torsdag + info om resan

Hej på er. Vi är nu hemma! Eller vi kom väl hem natten till Onsdagen. Och sen har det varit fullt upp, går kom det 760 kg hundmat som jag skulle dela ut och 160 kg som jag själv fick lägga in i min frys. Så såhär ser min frys ut just nu. Hur ska allt annat få plats? Fick ge bort 2 påsar Fodax till Malin som jag hade kvar. 
  
 
Och efter det så kom det släktingar hit, som jag skulle hämta upp. Och idag har jag också fullt upp. När jag slutar ska jag träffa Sannisen, och efter det ska jag träffa kusinerna och sen ska ja och Malin ta en promenad tror jag. Eller om vi tar det före kusinerna? Ska försöka köra ett träningspass med Maya också, eller om jag tar det ihelgen? Kanske kan få med Malin dit ikväll istället? Det märks i eftermiddag ^^ 
Sen hem, och ta det lugnt och invänta morgondagen. För det är ju snart helg liksom! ;)   
 


Men ska skriva ett inlägg om hur vi har haft det nu.
 För jag kommer ha mycket att göra i helgen också. 
Måste börja med att säga att vi har haft det så himla skönt på resan. Super varmt. Vi va ute och gick en kväll, och DÅ var det "bara" 26 grader liskom. Då måste minst haft 30+ grader om dagarna. Och strålande sol! Det som gällde var att vi solade, badade för att svalka oss och drack massa kall öl. Jag tröttnade på ölen ganska fort, så jag övergick till läsk och mycket vatten. Vi gjorde även med en utflykt för att vi inte skulle bränna upp oss för mycket, till Oasis Park - en stor djurpark. Och som jag skrev förut så hade jag glömt min kamera, men har försökt tagit bilder med mobilen. Och jag har väl iallafall lyckats fått några fina bilder. Och dom lägger jag ut när tiden finns. Det har även regnat lite, men det var liksom regn i 20 minuter sen var regnet över. Men det var skönt med lite regn i det varma klimatet. Och nackdelen med resan var att sängarna var så hårda, och det tyckte inte min rygg om. Så varje morgon vaknade jag med ryggont.. Och sen ACn, den funkade suveränt på kvällarna, så somna kunde man göra hur lätt som helst, men på nätterna vaknade jag upp och var helt svett. Det var så varmt då. Men så klockan blev väl runt 7-9 när vi steg upp för att få i oss lite frukost.
Men annars så det blev en väldigt lyckad semester. En solsemester för att ladda upp "solcells"-"batterierna, för här i Sverige har det tamejfan inte varit speciellt bra solväder! :)


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Härligt! :)
160 kg färskfoder räcker inte jättelänge hos oss tyvärr, kommer behöva köpa massa frysar snart ;)
Märgben är favoriten här också :P

Svar: Haha, nej men jag har bara 1 hund sålänge ^^ Blir ju ännu mer sen när jag har 2. Och ja, samma här. Tror inte min 300 liters frysbox kommer räcka nästa år! :D
Sara

2012-11-02 @ 07:59:26
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0