Valet och kvalet

Valet och kvalet på saker och ting. Lite hjälp här tack!

• Jag har tröttnat på min iPhone 4. Den har varit superbra, och den är min lilla älskling. Den funkar än iallafall, inga repor. Men den har börjat stänga ner sina program/appar helt automatisk bara sådär. Högtalaren är inte så bra längre. Bilderna jag tar blir ALDRIG bra, får ta om bilderna minst 45000 miljoner ggr för att få en bra bild. Jag är ganska bekväm och kan iPhone utan och innan. Men nu söker jag en telefon med bättre kamera.. Jag har iofs köpt en systemkamera, men den har jag inte med mig överallt. Och speciellt inte på promenader. Kul och gå runt och släpa på en stor väska. Nej! Så kamerna har jag med när det är något speciellt liksom. Det står mellan iPhone 5 eller Samsung G3. Någon som kan berätta mer om SG3?

 



• Ska jag anmäla mig och Maya till en lydnadstävling i vinter eller inte? På våran första tävling så 0:ade 3 saker jag VET att vi kan. Va det bara något nytt för henne tro, mina tävlingsnerver, ny plan etc? Tävla, eller inte tävla..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0