DAG 3

Jägarexamens dag 3 alltså ;) 
Gick igenom en del av läxan vi får. Och denna gång var det mycket hagel och vapen skytte. Och gud vad frågor det är/var och varenda del ska ha namn. Varbygel, urdragaren, korn, avtryckaren etc etc. Men bara att bita i sura äpplet! Det är samtidigt intressant, och bra information. Men som TUR är så kan jag få göra klart det jag inte hann med till nästa gång. OCH nya läxan. Nästa vecka blir det inge eftersom han ska iväg och jaga hela veckan. Så jag har 2 veckor på mig. Jag hinner nog, tror jag! ^^ Eller jag ska hinna! Som sagt, det är intressant fast det är så mycket att läsa. Min fritid kommer bli något helt annat sen när jag är klar! Längtar dit! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0