Fredag

Hej Fredag, hej hej hej!
 
Idag så kom våra "testkläder" som jag och 2 till på hela OVAKO (i hällefors) ska prova i några veckor/månader och se om de funkar bättre än dom andra. Och gör dom det så kommer vi ge fin kritik, och då kanske hela OVAKO kommer få sånna här kläder. Lite häftigt faktist. Och jag må då säga att det är något speciellt med gult! Gul vinter/tränings jacka kom igår och idag nya arbetskläderkläder med gult i. Men gult syns väldigt bra.
 
I eftermiddag när jag har slutat jobbet så bär det iväg till Örebro. Jag ska handla på GrizzlyZoo, IKEA och (kanske!!!!) XXL. På GZ ska jag köpa en hundsalva som är bra till tassar. Kan tips er andra om den, superbra! (Har provat den förut..) Och på IKEA blir det en ny lampa - för jag råkade riva ner lampan så den gick sönder =( Och på XXL så ska vi titta ut en bra MTB. Kanske köpa om vi inte blir för snåla, annars så finns det billiga på blocket. Har en på "tråden" redan.. Bara säga ja eller nej till den liksom! ^^
 
Men annars så ska jag handla lite ätbart som jag ska ha med mig imorgon, och sen blir det en väldigt lugn kväll. Klockan ringer 06.00 imorgon också för då är det älgjakt! Jiihuuuu! Ha en bra fredagkväll. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0