Fredag

Ja, idag så består arbetsdagen utav massa jobb. Jag inväntar lite grejer som ska komma idag/om en stund och då är det full fart. Ända till dagens slut. Man kan kalla det "lugnet-före-stormen". Sen får jag ta helg! 
 
På hemma fronten så kommer eftermiddagen se ut ungefär såhär - städa städa städa! Speciellt badrummen, och vardagsrummet som man är mycket i. Ska även byta ut handdukar och sängkläder, OCH ta en promenad. Har jag tid för soffhäng sen tro? Jarå.. Men ska hämta 4hjulingen hos mamma och pappa först eftersom vi ska ha den imorgon till hurtigtorpet, ska vara där ifrån 09.00-14-00 ungefär. Så matsäck och varma kläder ska letas fram ^^


 
Hur ser eran fredagsmys/helg ut? Själv längtar jag mest till Söndag! ;)


Kommentarer
Postat av: E.E

saknar dig med smulan! ses någon daag? pösss

2012-10-05 @ 19:06:42
URL: http://miilaaaan.blogg.se
Postat av: E.E

hahah låter braa där! :*

2012-10-05 @ 22:12:04
URL: http://miilaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0