Måndag

Måndag och det är skitväder! Men ja, ikväll/imorgon så ska vi äntligen ta tummen ur röven och boka en resa. En resa nästa månad! Fatta vad skönt.. Vart, när och hur talar om om sen när jag själv vet mer.
 
Men efter jag har slutat jobbet så är det hundträning som står på schemat. Inte direkt roligt när det ska regna.. Men det är samtidigt bra. Tänk om det skulle regna på en tävling, ska man bara ge upp då eller? Nej, tänkte väl det. Kläder efter väder helt enkelt! ^^
Och efter denna doggeträning som jag och Maya efter jobbet så ska vi kolla noggrant på resan, jag har ett förslag och han har ett annat förslag. Så.. Vi ska slå våra kloka hjärnor ihop ikväll och se vart det bär iväg ;) Fniss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0