R.I.P

Har fått ett besked idag att en kollega har begått självmord. Eller kollega och kollega, han var mycket här hos oss. Han hade en hel del reservdelar hos oss på förrådet. Så man har talat en del med han. att dom snällaste ska göra sån här, det förstår jag inte. Men har man bestämt sig, så har man. Ingen återvändo.
Men jag hoppas du tyckte själv att du gjorde ett bra val när du valde denna väg, för det tyckte då inte vi andra som är kvar här på jorden. Och hoppas du mår mycket bättre där uppe än vad du gjorde här.  

Rest In Peace - Jan
(nämner inte hela namnet här).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0