Super helg!

Hej på er.
Jag måste säga att jag har haft en otroligt och spännande helg, både lördag och söndag. Skit häftigt var det och se på barmarksdraget. Och jätte roligt att få vara med och hjälpa till! Ångrar absolut INTE att jag tackade JA. Det är snarare så att frågan lyder "när är nästa tävling?" ;) Det hände lite tråkiga saker också, men det får man nästan räkna med. Kanske inte så mycket som det var, men allt löste sig iallafall. Tur!
Men nu är jag super sugen på att köpa mig en MB (mountain-bike) och börja med Maya. Men det tråkiga är ju - Hon drar inte så mycket. ;D Men det gårt säkert att lära! ^^ Med rätt motivation så drar hon. 
Men en ny cykel behöver jag/vi ändå, så då kanske man lika gärna kan köpa sig en terräng-cykel? Ha lite allt i allo. Det går inte så bra att köra i terräng med "kärringcyklar" direkt. Jag cyklar lite på grusvägar med kärringcykeln och Maya nu redan, men det funkar INTE i skogen. Tro mig, jag vet! Haha. Det finns billiga och bra cyklar ifall man vill prova på. Jaja, det återstår och ser sen. 
Jag har iallafall tänkt att prova dra pulka eller något efter henne i vinter och se vad hon tycker..
 
Men jag har haft en superhärlig helg alltså. Så himla roligt! Tack alla som var inblandade! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0