Torsdag

Hej! 
Igår som ni såg så fick jag reda på en nyhet, som gjorde min dag och framtiden ännu bättre. Kan berätta mer och vad det är här på bloggen när detta är mer "säkert" liksom. Så, ni får hållas ett tag till! ;) 
Men igårkväll var det bowling, vi förlorade.. Typiskt! Med några ynka poäng  =/ Men det är som det är, vi får ta igen det nästa match istället. Efter bowlingen så tog jag en promenad med Malin och hennes hundar och självklart blev det lite skitsnack under promenaden. Det var skönt att gå igår, det regna inte just då och sen så var det inte så kallt heller. Och sen blev det soffhäng och se på KallaFakta. Alltså, jag finner inga mer ord om det! Fy i helvete!
 
Men idag, så kan det också bli en bra dag. För idag (någon gång) ska J ringa ett samtal och se hur det blir med jobb framöver och när det blir av isåfall. När vi vet mer om det "hemliga" samtalet, så ska vi äntligen kunna boka den dära resan som jag har tjatat så länge om! :D Och då kan vi även planera framtiden mer. Tjiihuuuuuuu ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0