Veckoschema v41

Måndag (idag)
Tävlingslydnadskurs.
En kort promenad efter kursen. Maya är helt slut på Måndagar.
 
Tisdag
Jägarexamen. Inställd pga älg-jakt. (gött, får jag mer tid till läxläsningen!)
Men istället kommer min kompis Emilia på besök, eller jag till henne.
Promenad, minst 1h.
Träna hund.
 
Onsdag
Bowling
Promenad, minst 1h.
Plugg i jägarboken
 
Torsdag
Promenad, minst 1 h.
Träna hund. (Malin, känn dig träffad!) ;)
Plugg i jägarboken.
 
Fredag
Promenad, minst 1h
Fredagmys!
 
Lördag
Jakt
(Maya och husse får ha en dag för sig själva)
Träna hund om orken finns.
 
Söndag
Promenad i minst 1h.

 
Så ser planerna ut just nu. Förändringar kan förekomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0