Bekymmrad

Maya har slutat äta sin mat. Hon är matglad i allt annat, men inte nu. Hon slutade löpet för 2-3 veckor sen och hon har nu i 3-4 dagar slutat äta. Eller inte slutat helt, men hon äter inte upp maten... Kan tikar ha en sån här period att det inte duger? Kanske ska prova på Bravos färskfoder? Hmm.. Det finns ju inte allt för långt bort!
 
Jaja, jag ger henne några dagar till.. Annars får jag offra mig att köpa hem något nytt som Bravo eller Priimas färskfoder igen. Det är ju "bara" 2 h till dit, och 2 h hem för att köpa Priima... Men det spörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0