DAG 2

På Dag 2 så gick vi igenom det vi hade fått i läxa. Och jag hade faktist varit så duktig och sktivit ned alla frågor och svarat på NÄSTAN alla. Men vi gick igenom som sagt frågorna, så jag fick svaren på dom jag hade missat och sen skrev jag "tillägg" på en del frågor som jag hade skrivit ltie på. Tiden rann iväg och helt plötsligt så var klockan 20.30. Det blev nya "läxor" som vi ska ha till nästa gång.
 
Men ska det vara såhär som vi gör just nu, lite i taget och sen att vi går igenom sakta och diskuterar liksom alling så kommer detta gå som en dans! Och roligt är det dessutom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Sara Leppänen

En hundgalen jägarinna på 29 år. Bor i Karlskoga med min sambo Mattias. Här kan ni följa våran enkla vardag. Varmt välkommen! :)




RSS 2.0